Dwudniowe szkolenie rozpoczęło się od spotkania organizacyjnego, podczas, którego uczestnicy zostali podzieleni na zespoły zadaniowe i zapoznani z panelami szkoleniowymi.
Każda grupa uczestniczyła w zajęciach dotyczących kategoryzacji i standaryzacji, organizacji konferencji i imprez, a także jakości usług świadczonych w hotelu. Ponadto uczniowie zapoznali się ze specyfiką pracy w poszczególnych działach hotelu między innymi: recepcji i służbach parterowych, barze i restauracji, służbie pięter czy spa.
Kursanci mogli spróbować swoich sił w bezpośredniej obsłudze gościa hotelowego oraz korzystać z usług oferowanych przez hotel.
Uczniowie z Jędrzejowa zgodnie twierdzili, że te zajęcia były dla nich bardzo ciekawe, pouczające i motywujące do podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych.
Czytaj również: "Hotelarze przyszłości" z jędrzejowskiego Konarskiego brali udział w kursie barmańskim, savoir vivre i obsługi kasy fiskalnej
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?